Registratie

 

Is de registratie verplicht?

Ja. NEVI wil geen risico lopen bij de inhuur van tijdelijke medewerkers.
Een afgeronde registratie is noodzakelijk om te kunnen starten.

Kan ik al starten met mijn werkzaamheden voordat de registratie is afgerond?

De regels van NEVI schrijven voor dat de registratieprocedure volledig afgerond moet zijn voordat je mag starten.

Wat is de status van mijn registratie?

Als je inlogt met de accountgegevens die je van Magnit hebt ontvangen, zie je online de realtime status van je registratie.

Ik heb geen gegevens ontvangen voor de registratie. Wat nu?

je kunt ons direct bellen via telefoonnummer 030 602 16 17 of een email sturen naar nevi@brainnet.nl onder vermelding van 'inloggen screening NEVI'. 

Ik kan niet inloggen op het registratieportal van Magnit. Wat nu?

je kunt ons direct bellen via telefoonnummer 030 602 16 17 of een email sturen naar nevi@brainnet.nl onder vermelding van 'inloggen screening NEVI'. 

Wat is mijn wachtwoord om in te loggen op het registratieportal van Magnit?

Je ontvangt van Magnit een link met een verwijzing naar het registratieportal. De 1e keer dat je inlogt maak je een eigen wachtwoord aan.