Overige vragen
Waarom werkt NEVI met Magnit samen?
NEVI werkt continu aan het verbeteren van haar organisatie om tot een voorbeeld te kunnen zijn voor de gehele sector. Het inhuren van externe medewerkers dient tegenwoordig aan veel wet- & regelgeving te voldoen. Daarom wil NEVI er zeker van zijn dat alle inhuur voldoet aan de wettelijke inhuureisen. Niet alleen bij aanvang maar ook gedurende de opdracht. Magnit verzorgt, in opdracht van NEVI, het totale administratieve proces van alle externe inhuur.
Wat kost de dienstverlening van Magnit voor leveranciers en ZZP'ers?
Aan de dienstverlening van Magnit zijn kosten verbonden. NEVI informeert u voorafgaand aan de opdracht hierover.
Wat houdt een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering precies in?
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Iedereen zal zich hierin herkennen en op zich is dit ook geen probleem. Indien de financiële gevolgen van zo’n fout groot zijn, is het de vraag of de aangesproken persoon of het aangesproken bedrijf deze schade kan betalen. In dat geval is het prettig om te weten dat men goed verzekerd is.
Waarom verzekeren?
- Toename van aansprakelijkheidsrisico’s:
- Maatschappelijke en economische ontwikkelingen;
- Voortschrijdend inzicht;
- Kopersmarkt (voorwaarden en eisen klanten);
- Een toename van het aantal schades en de hoogte van schades.
Gevraagde verzekerde sommen
- Bedrijfsaansprakelijkheid € 1.000.000,-- per gebeurtenis;
Ik heb een klacht.
Magnit streeft naar een optimale klanttevredenheid. Er kunnen echter situaties ontstaan waarin je vragen en/of problemen hebt of dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. Je kunt je klacht per e-mail, via infonl@magnitglobal.com, indienen bij de Kwaliteitscoördinator van Magnit onder vermelding van ‘Klacht’.
Binnen 2 werkdagen ontvang je van de Kwaliteitscoördinator een ontvangstbevestiging van de klacht met informatie over de verdere procedure.